Nothing lasts forever but the earth and sky...

Friday, September 05, 2008

Let Me

Let me love you..
Let me be yours...
Let me be your Queen...
Let me be your dream...
Let me hold you...
Let me console you...
Let me be your nurse...
Let me be your teacher...
Let me give you a preview...
Let me be the main feature...
Let me kiss you...
Let me miss you...
Let me be your light...
Let me be your favorite sight...
Let me take you away..
.Let me be your night and day...
Let me be your new start...
Let me have your heart...
Let me be the music you hear...
Let me be your song, my Dear..
Let me be smitten...
Let me be your kitten...
Let me bring the sun and rain...
Let me take away all the pain...
Let me get it done...
Let me be your ONE...
Let me be the girl you need...
Just... Let me












Contadores

Contador Web

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home